Betalingsservice EnergiMidt.

Kundecase om NemBetaling – Rate betaling

EnergiMidt stod over for en udfordring, når det kom til at servicere de kunder, der ikke formåede at betale deres energiregning til tiden. I tæt samarbejde med MobilePeople blev Telebetaling etableret hos EnergiMidt og brugeroplevelsen blev optimeret for alle kunder.

Hvis en kundes forsyning lukkes pga. manglende betaling, ringer kunden ind for at åbne deres forsyning igen. Kunden viderestilles til EnergiMidt betalingstjeneste. Møder kunden op i EnergiMidts reception og vil betale, kan de benytte et 70-nummer til Telebetaling.

Samme mulighed foreligger, når installatøren er ude for at lukke kundens måler. Betalingsmetoden giver kunden en bedre service samtidig med at det optimerer betalingsprocessen for EnergiMidt.

 

Enkel og brugervenlig tjeneste hos Falck

Hos Falck kan abonnenterne tilmelde sig Betalingsservice over telefonen via tjenesten fra MobilePeople. Derved slipper abonnenterne for køen på posthuset eller besværet med at indtaste oplysningerne via sin netbank, og Falck sparer penge og besværet med administration af giroindbetalingerne.

Falck har tidligere kørt mere traditionelle kampagner for tilmelding til Betalingsservice. Men erfaringen viser, at de færreste folk får udfyldt og sendt kuponerne med den nødvendige information. Med løsningen fra MobilePeople kræver det nu blot en opringning. Tjenesten er et konkurrencedygtigt alternativ der fungerer til såvel Falcks som medlemmernes store tilfredshed.

Bliv klogere på vores Nembetalings-løsninger

Find dem alle her

Abonnements­betaling med kort

MobilePay

StraksBetaling

KontoBetaling

Rate betaling

Betalingsservice