
Fordi en betalingsløsning skal imødekomme brugeren, særligt den unge generation.
Når langt de fleste større danske inkassovirksomheder vælger Nembetaling, er det for at give debitoren lettest mulighed for at betale gælden. Uanset om det er for at indfri hele gældsposten eller give muligheden for at oprette en afdragsordning, med opdelte rater.
Brugerfladen på NemBetaling giver kreditor og debitor et overblik over gælden, og mange forskellige muligheder for at lave individuelle og tilpassede løsninger.
Derfor vælger mange inkassobureauer NemBetaling, for her er de bedste muligheder for at oprette netop den betalingsløsning der er behov for til enhver krævende betaler.
NemBetaling giver nemlig mulighed for at kunne sende en SMS med et link til MobilePay online eller betalingskort, som gør det meget let for skyldneren at betale straks, uanset hvor personen fysisk er. Derudover er der væsentlige højere åbningsrate på en SMS-udsendelse end der er på en e-mail udsendelse, og den lave kontaktpris på SMS gør det særligt attraktiv i forhold til mere traditionelle kontaktformer.
Når du som inkassobureau vælger NemBetaling sikrer du også, at gælden ikke bliver betalt med ny gæld. Da Nembetaling kan konfigureres til kun at modtage udvalgte kort. Dermed er NemBetaling complient med gældende lovgivning, og I handler ansvarligt overfor jeres kunder.
Uanset om der inddrives med MobilePay, betalingskort eller konto til konto rammer Nembetaling lige ned, der hvor betaleren er.
Er du blevet nysgerrige på hvordan andre inkassofirmaer optimerer inddrivelsen, så ring og tal med Anders på 70 88 24 37, som kan fortælle og rådgive om mulighederne inden for betalingsløsninger til inkassofirmaer og -bureauer, uanset om det skal være en betalingsløsning i et tilpasset API, på et link eller via dashboard.