
MobilePeoples Nembetaling hjælper stor dansk mediekoncern med at effektivisere kundeservice
Det er vigtigere end nogensinde før, at medievirksomheder tilbyder deres kunder hurtige og bekvemme betalingsmuligheder. For en stor dansk mediekoncern var samarbejdet med MobilePeoples Nembetaling afgørende for at kunne tilbyde en problemfri betalingsløsning, der ikke blot gjorde det nemt for kunderne at tilmelde sig abonnementer, men også optimerede kundeserviceprocesserne.
Gennem samarbejdet mellem mediekoncernen og MobilePeoples Nembetaling blev det nemt at tilmelde sig via links eller i appen, og opdateringer kunne foretages i realtid via et online dashboard. Dette eliminerede tidskrævende manuelle processer og gjorde det muligt for kundeservicemedarbejderne at fokusere på bedre hjælp og salg. Betalingsløsningen tilbød også en række betalingsmuligheder, herunder Dankort, kreditkort, MobilePay og BetalingsService, så kunderne kunne betale på den måde, der passede dem bedst.