Tilfredshedsmåling
Tilfredsmåling er et simpelt og effektivt værktøj, der giver firmaer, arbejdspladser og borgerservice mulighed for at lave en lang række undersøgelser – nemt og hurtigt.
Med Tilfredshedsmåling kan du automatisere dit spørgeskema og holde prisen for interview og statistik på en brøkdel af, hvad en callcenterløsning koster.
Derfor er systemet billigt og effektivt
Med Tilfredshedsmåling kan du indsamle viden hurtigere og mere effektivt end med traditionelle spørgeskemaer, der anvender papir eller computer.
Løsningen kan tilpasses efter dit behov og omfatter arbejdspladsvurderinger, klimamålinger, indsamling af feedback på arrangementer, samt vurdering af et
kursus, produkt, fag eller en kundeserviceydelse.
Hurtig adgang til kundeindsigt
Målingen afvikles, der hvor dine kunder er, fx på mobilen, online eller telefonisk. Samme dag kunden har haft kontakt til din virksomhed, ringer systemet op.
Kunden svarer på dine forudindtalte spørgsmål ved hjælp af telefonens knapper, og resultatet kan følges live i det tilknyttede administrationsmodul.
Det betyder helt konkret, at du sparer tid og ressourcer på manuel efterbehandling af svar og statistik, ligesom investeringer i ny hardware eller
integration til egne systemer ikke er nødvendig.
Sådan virker systemet
Lad enten vores system ringe ud til kunden, eller sammenkobl Tilfredshedsmåling med din eksisterende telefonbetjening, så kunden stilles videre til interview umiddelbart efter at være blevet betjent af en kundeservicemedarbejder.
Efter en kort velkomst følger spørgsmålene, nøjagtig som hvis en callcenter medarbejder havde ringet – men de er indtalt på forhånd.